2010. április 28., szerda

A kezdetek...





Karácsonyi ajándéknak vásároltam először süthető gyurmát (Fimot) kislányomnak, de 'kénytelen' voltam kibontani már az ünnepek előtt, mégse mehet az ember lánya dögös fülbevaló nélkül Halloween buliba...

Közösen dobtuk össze az első fülbevalónkat, keresztespókot hálójában.
Dorka követte el keresztes barátunkat, én meg csomóztam alá vékony gyurmahurkákból hálót.

A pók hátára piros szórógyöngyből keresztet szemezgetett (először a gyurmába karcoltuk a mintát és utána már csak a gyöngyöket kellett a jó mederbe terelgetni) a hálóra pedig ezüst szórógyöngyöt szórtam lakkozás után harmatcseppek gyanánt.
Hogy egy kicsit izgalmasabb legyen, pókfonalat imitálva ezüst láncon lóg a kis piszok áldozatára várva...

Hát nem bájosak?!

Persze a gyurmát azóta sem bírjuk letenni.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése