2010. május 4., kedd

Szerszámok, kellékek


Szinte mindent gyűjtök, ami lenyomatot hagyhat a gyurmán. Itt láthatóak a kedvenc szerszámaim, kellékeim: 

Fésű (igen, tetűfésű, apró fogazatával könnyű mintázni az apró cupcake-ek oldalát)

Lakkfilc

Rugalmas penge (a Krea-Tippben vásároltam a sajátomat, volt benne egy sima, egy rugalmas és egy cakkos)

Műanyag henger (sokáig nagyon szerettem volna akril hengert, de nem kaptam sehol. Ezt Gordon Évánál vettem és ezüst gyurmához árulják)

tűk (gyöngyök lyukat fúrni, apró szirmokat csinálni, mintázni)

szike

Fémdomborítók (mélyedések készítéséhez)

tésztagép

mindenféle szerelékek (csattok, kitűző-, fülbevaló alapok, szerelő pálcikák, medál akasztók, swarowski kristályok...)

gumikesztyű, gumiujj, hintőpor, kétkomponensű ragasztó, csiszolópapír

(neomydium) mágnes

kasírozatlan bélyegző gumilap

pasztellkréta

és persze csináltam is magamnak jó pár szerszámot, amivel mintázni tudom a gyurmát

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése