2010. június 21., hétfő

Fagylalt tölcsér



Egy kicsit késő van már a komoly munkához (bocs, a túlexponált képekért), de azért remélem sikerül bemutatnom hogyan készül a tölcsér.

Végy egy golyót, lapítsd ki.

Vonalzóval a felső harmad alá nyomj egy segédvonalat (ez lesz a perem).

Alatta átlósan nyomj négyzethálót a gyurmába a vonalzóval (nem árt, ha behintőporozod az élét, így nem fog hozzáragadni a gyurma). A végén a perem vonalat elmélyítem, hogy vastagabb legyen a rácsozásnál és eltüntessem a nyomát, ha esetleg a rács túlmenne a határon.

Süsd ki a formát.

Tádááám! Kész a tölcsér mintázó! Én szúrtam bele egy lyukat is, hogy ha elbuknék a tesztelésen, mondhassam, hogy csak egy ronda medált akartam...

Használat előtt nem árt egy kis hintőpor vagy kukoricaliszt. Nekem ez a bugyiforma jött be a legjobban a kúp formához, de nálam ügyesebbek próbálkozhatnak háromszöggel is.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése