2010. június 16., szerda

Pávák


Újabb pávák készültek tegnap éjszaka.

Az első pávának nem bizonyult időtállónak a bóbitája vékony huzalból és gyurmából, ezért ezeket lecseréltem szerelőpálcikára fűzött 3mmes swarikra és kásagyöngyre.

Nem kaptam sehol aranyszínű gömbvégű pálcikát, de talán az ezüst sem üt el annyira.

A testen átfutó delicákat vékony huzalra fűztem és beledolgoztam a gyurmába.

Díszítésre ragasztható swari kristályokat és bichon gyöngyöket használtam.

Kék, zöld és arany pigment adta meg a végső színt.

Az első, kékesebb madarat még nem lakkoztam le, ezért a felülete már nem olyan csillámos. Az utóbbi kettőt lelakkoztam, de a harmadik talán egy kicsit sokat kapott belőle.

5 megjegyzés:

bubble írta...

Mivel van rögzítve a zsinórra? :)
A bal szélső nagyon tetszik :)))

Anyamancs írta...

Már rögtön az elején átszúrok a testén egy fogpiszkálót és a sütés végéig benne is hagyom.
Néha még ez a luk is szűkös szokott lenni a bőrszálhoz, ha átszúrod, forgasd meg benne párszor.

bubble írta...

Ó, értem, köszi :)

Arduinna írta...

Ezek gyönyörűek!!!!!

Anyamancs írta...

Köszönöm

Megjegyzés küldése